Case for mammashop.dk

Mammashop sælger udstyr og tøj til kommende mødre, nybagte mødre og babyen. Webshoppen henvender sig til de danske mødre på mammashop.dk og svenske mødre via mammashop.se.

 

Mammashop.dk har valgt relagento fordi det:

  • Er nemt at arbejde med
  • Sparer tid i virksomheden, som vi kan bruge på vigtig kundeservice
  • Automatiserer en uoverskuelig opgave
  • Er driftssikkert og real time opdateret
  • Giver vores kunder en nem adgang til populære varer
  • Beviseligt understøtter vores salg

 

 

Nemt

Med relagento installeret har mammashop.dk en løsning der automatisk henter data fra Magento webshoppen og anvender disse til at returnere relevante relaterede og/eller mest populære produkter.

 

Opsætningen af modulet giver derudover rig mulighed for at justere på placeringer og indhold.

 

Får mammashop.dk f.eks. tilbudt et godt tilbud på et produkt fra en leverandør, som de gerne vil sætte fokus på, så kan de opsætte relagento således at det på kategoriniveau viser de mest populære produkter via shoppens data, men da shoppen gerne vil skubbe produkt x over disken, så beder vi manuelt relagento om, for denne kategori, at vise produkt x som det første i blokken med mest populære produkter, hvorefter relagento automatisk fylder resten af blokken ud med de produkter der hentes på baggrund af databehandlingen.

 

Det er smart og godt købmandskab.

Her viser relagento fire relevante produkter. Herefter vælger mammashop at guide de besøgende der endnu ikke er klar til at vælge. Først ved tekst og herefter ved et udvidet sortiment.

Her viser relagento fire relevante produkter. Herefter vælger mammashop at guide de besøgende der endnu ikke er klar til at vælge. Først ved tekst og herefter ved et udvidet sortiment. Se eksemplet på en god kategoriside her.

Gør det du er bedst til

 

For mammashop.dk er det bl.a. kundeservice og udvælgelsen af de bedste produkter til målgruppen. Mammashop.dk kan ikke altid vide hvilke produkter kunderne reelt synes er de bedste og mest populære. De kunne selvfølgelig sidde manuelt og samle data sammen og opsætte unikke relaterede og populære varer for alle kategorier og produkter.

 

”For det første vil det ikke være en god forretning at bruge al den tid det kræver at sætte det op manuelt. Og med så mange varenumre vil det for det andet være en opgave der er aldrig vil blive afsluttet.” udtaler Kim Kristensen fra Mammashop.dk og fortsætter:

 

”Med relagento får vi et system der hele tiden overvåger og eksekverer på baggrund af de data der løbende tilgår vores webshop. relagento sørger hele tiden for at vores anbefalinger er up to date.”

kimkristensen

 

Eksemplet her viser godt hvordan relagento fremviser den mest relevante babyalarm i forhold til hvad der sælger godt til kunderne. Har du ikke opsat intelligent anbefaling kunne du risikere at fylde den vigtige eksponering af de første produkter ud med f.eks. en strømadaptor!

Eksemplet her viser godt hvordan relagento fremviser den mest relevante babyalarm i forhold til hvad der sælger godt til kunderne.
Har du ikke opsat intelligent anbefaling kunne du risikere at fylde den vigtige eksponering af de første produkter ud med f.eks. en strømadaptor!

Real time fordele

 

Nogle moduler vælger at hente info fra din shop en gang i døgnet. relagento henter priserne i real time. Det har den fordel at webshoppen kan reagere på en kampagneide og sende et spontant nyhedsbrev ud, hvor du eks. sætter priserne ned på en varegruppe med 10%.

 

Når dine kunder så klikker sig ind på webshoppen, vil de se at alle produkterne i denne kategori er nedsat, også relagentos blokke med mest populære og relevante produkter. Brugte du en løsning der ikke arbejdede med real time data, ville du opleve at priserne i blokkene med kategoriens mest populære produkter ville vise den gamle før pris i op til et døgn.

 

Find de relevante produkter

 

Når dine potentielle kunder lander på din webshop, er dit overordnede mål at få så mange af dem til at konvertere – gerne i dag.

 

En af de ting relagento gør rigtig godt på mammashop.dk er, at give den besøgende en hurtig genvej ind til de mest populære produkter. Der er tre gode grunde til at vise de mest populære produkter for kunderne når de lander på vores populære kategorisider.

 

  • Der er større sandsynlighed for at den besøgende leder efter et populært produkt, frem for et produkt der sjældent sælger
  • Når du fortæller at produkterne er populære kan det være med til at skabe den tryghed der gør, at den besøgende vælger at handle produktet. Hvis produktet er populært og andre køber, så kan jeg også roligt handle dette.
  • Hvis din kategori indeholder mange produkter, så er en enkel oversigt over de mest populære produkter med til at give et overskueligt overblik. Hermed kan kunderne hurtigere danne sig et overblik og hurtigt finde et relevant produkt at komme i kurven.

 

relagento bidrager til mersalg

 

Mammashop.dk benytter sig af relagento på både forsiden, kategorisiden og produktsider.

 

Tallene taler sit tydelige sprog og relagento bidrager positivt til salget på mammashop.dk. Kunderne handler i stor udstrækning af de produkter relagento foreslår. Salgsmæssigt bidrager relagentos forslag af produkter til mellem 14% og 26% af salget på mammashop.dk.