Undgå 74% frustrerede kunder

relagento tilfredse kunder

26 feb Undgå 74% frustrerede kunder

Du ved reelt ikke hvad en besøgende på dit website har som årsag til at forlade websitet uden at købe noget.

Men ville det ikke være fantastisk hvis du vidste mere om hvorfor nogle forlader sitet? Og ville det ikke være dejligt hvis du kunne gøre noget for at forbedre brugerens oplevelse af din webshop, og dermed også dit brand som helhed?
I en større undersøgelse lavet af JanRain viser det sig nu at helt op til 74% af de besøgende bliver frustreret, når de på en webshop bliver præsenteret for indhold der ikke interesserer dem.

Det er altså næsten ¾ – det er rigtigt, rigtig mange mennesker.

relagento tilfredse kunder

Giv kunderne det de ønsker

Så hvad kan du gøre for at minimere antallet, af besøgende der får en dårlig oplevelse på din webshop, når du stadig gerne vil sælge så mange produkter som overhovedet muligt.

På relagento er vi overbeviste om at den personaliserede brugeroplevelse af din webshop spiller en større og større rolle i forhold til både konverteringer, men altså også i forhold til at efterlade et godt indtryk af dit brand og webshop til dem der ikke lige vælger at handle med dig – denne dag.

Med relagento får du personaliserede anbefalinger af relevante produkter der automatisk øger din konvertering.
Samtidig er modulets evne til at levere mere relevante relaterede produkter også en vigtig faktor når du skal nedbringe antallet af potentielle kunder der forlader din webshop fordi de bliver frustrerede over at blive anbefalet produkter der ikke er relevante for dem.

”Måden at skabe bedre relationer til dine kunder er ved at give dem det de efterspørger; personaliseret, relevant indhold på baggrund af de data du har til rådighed” siger Larry Drebes CEO hos JanRain

Kilde

Ingen kommentarer

Skriv en kommentar